LOPPISDAG I MORGON

I morgon ska jag o kompisen Veronica stå på loppis o sälja .
I Kumla församlingshem är det loppis 9:30-15:30. Så kom o köp allt mitt skräp så slipper jag släpa hem det igen. Bland annat har jag städat lillemannens garderob o rensat bort massa kläder o skor. Han har ju vuxit så snabbt så det mesta har han haft på sig bara en gång. Nästan synd o sälja det, men man kan ju inte spara allt. O blir det fler barn så köper jag ju ändå en massa på loppis igen..

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Jo alltså den killen var oerhört duktig, och tillsammans gjorde de något som inte många kan lyckas med! Gött att juryn fick sig en tankeställare med ;)

dock har jag inte sett hela programmet utan såg enbart detta bidrag...

Mooa

KAN DU SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG HÄR: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ?

BARA ATT KOMMENTERA MED "1", snälla, snälla, snälla! Har lagt ned timmar på mitt bidrag!

Kram! <3