LYXWEEKEND

   Såg en annons i tidningen om en lyxweekend i Stockholm. Jag läser : Weekendpaket med 2 nätter. I priset ingår lyxigare handdukar, morgonrock o tofflor på rummet. Lyxig relaxavdelning mm mm ..Fri tillgång till internett, frukost, kvällsmat mm mm mm ....
  Jag är såld direkt. Skit i maten o internett o relaxavdelningen. Lyxiga handdukar? Ge mig rena handdukar o jag är redan såld. Rena handdukar utan babyspyor.
 Hur länge har vi haft här handdukar som har varit rena längre än 5 minuter? Inte ens tal om morgonrockar som är täckta med spyor o har inga band för barnen snor de för att leka hund ..o tofflor..ett par tofflor som både vänstra o högra kommer från samma par har jag inte sett i minst 3 år...
 För vissa är massage o hummer lyx för mig är lyx ett spyfritt tillvaro...
Thakock

Haha ja lyx tolkas olika =D



sv: Haha aj då...Kan tänka mej att ungarna var sååå glada över att vänta ;D