NÄR SEKTEN KALLAR

   Vi var i går på Ögonkliniken i USÖ. Den ligger på 8 våningen vilket är ännu närmare Kommunala sekten än hudkliniken var.
 Jag kände verkligen hur sekten kallar. Fingrarna ville så gärna trycka på knappen o åka till tionde våningen. Men tack o låv så kunde  mannen motstå och räddade mig. Vem vet hur det skulle annars slutat.
 Efter avslöjandet i min stora blogg trodde jag att de skulle nu flytta på den hemliga sekten, men ikke. Trots dödshot från vissa har ingen mördare dykt upp här  o försökt o döda mig. Tydligen vill den där sekten bli avslöjad.
 För övrigt gick läkarbesöket bra. Mannen var halvblind resten av dagen och jag passade på o visa honom lite saker jag hade tänkt o köpa. Han sa ja till allt. Att han nu inte såg vad han sa ja till får han skylla sig själv. Jag har i alla fall visad.

Gun

Jag är medlem i den där sekten. Bara så att du vet, hehe. ;D

Diana

Haha, fy vad elak du är! Jag ahr fått såna droppar massor av gånger och det är hemskt! Speciellt den gången då de råkade ge mig dubbel dos... jösses!

Passa dig för sekten, jag är med i den fast ett annat nr. Får de tag så får du betala en massa stålar

Natti

haha, helt rätt skulle jag också gjort :)

Thakock

Haha akta så du inte fastnar hos dom ;D



Gött att han sa ja till massa ;)