NU ÄR PÅSKPYSSLET I GÅNG..

Mannen hittar mig med huvudet under trappan,bara mina ben sträcker ut o jag fyller skrivaren  med ännu mera papper..
MANNEN : Vad gör du nu då ?
JAG: Skriver ut lite dekorationer.
MANNEN: Vad fan är det för högtid nu då ? Vi hade ju kalas bara en vecka sedan.
JAG: Det är påsk ju snart.
MANNEN: Kommer kanin helvetet igen ?

Ja, kaninhelvetet är på väg o jag skuttar runt av glädje. Det ska pysslas. Det ska bakas o det ska ordnas en påskfest.
 Jag ÄLSKAR Påsk. Mannen hatar påsk. Inte riktigt lika mycket som julen, men nära på. Jag älskar alla högtider. Han hatar de, men ändå står han ut med min pysslane, fixande o trixande..


 I går började vi lite smått med påskbrev. Småttingarna färglägde några medans Carmen Ly ritade sina egna. Jag har massa pyssel o bak planer för påsk i år. Någon som vill att jag delar med lite tips ??





Natti

vill gärna ha tips :) ska försöka pyssla ihop egna påskkort i år sedan hitta på någon roligt äggjakt till syskonbarnen.

Anki

Hahahahahaha, han trivs säkert, din gubbe,



Kram