STORSINT

  Varje dag klockan 14.20 tittar Jessica på My little ponny. Det där är livsviktigt och får EJ missas ska ni veta. Men i går hade vi barnkalas från två till fyra vilket betyder ju att det som inte får hända  hände och hon missade sitt program...I går hade hon ju alldeles för roligt o glömde bort det, men i morse skulle hon åtminstone berätta att misstaget hade hänt.
Vid frukostbordet..

JESSICA jätte upprörd: Mamma, mamma
JAG tror ju att något har hänt: Vad är det ?
JESSICA: Jag missade Ponny programmet i går.
JAG: Ja, men du hade ju kalas i går.
JESSICA suckar: Ja vet. Ok det gör inget att jag missade då.. Det är ok mamma

TACK snälla dotter . Skönt att det INTE gjorde något då..Väldigt storsint av dig. Nästa år försöker jag inte ha kalas till dig samma tid som Ponny programmet visas på TV.