TORSDAGSFIX

  I sad ska det fixas en hel del. Småttingarna är hemma och jag har låvat o storpyssla med de. Så vi får se vad vi hittar på.
Sen ska jag kolla runt på alla kalassidor o leta efter tips för Jessicas kalas. Det ska bli bara tjejer som Jessica önskade, men hur många det blir vet jag inte ännu. Har frågat efter listan med namn o adresser(så att man vet vart man ska skicka bjudningarna), men de har inte gjort klart en ännu för det var så många nya barn som började i januari.
 Ni har ju delat med er en hel del superbra tips. Det med pinjata lät spännande. Hur funkar det egentligen ? Har man godis där i och sen när födelsedagsbarnet slår sönder den så ramlar alla godis ut o alla barn tar vad de vill ? Är det då istället av fiskdammen ?? 
Någon som vet ? Någon som har haft det ?
Diana

Vad lustigt, när jag var inne i den nyöppnade partyaffären i förrgår så frågade jag personalen om pinata-regler. Och det verkar inte finnas några... haha! Förutom att om det var barn som hade en sån så fick alla av godiset.

Natti

tror du kan avgöra de där själv, jag tänker att du kan lägga godis påsar med barnens namn på så att det blir rätt visst fördelat, så de inte börjar rivas o klösas :P