BILDBOMB FRÅN JESSICAS PRINSESS KALAS

  Här kommer de låvade bilderna från Jessicas prinsess kalas. Tror det var hela 13 barn(med mina egna) och 6 vuxna så vi fick ihop kanska så många. Några som smsade dagen före att de inte skulle komma o några dök bara inte upp, men de som kom hade i alla fall roligt.
Alla bilder får ni inte se för jag var ju tvungen o ta bort de som dagisbarnen skulle synas, men här kommer resten i alla fall..

TÅRTAN. INTE DET MEST LYCKADE FÖR VISPGRÄDDEN O TÅRTBILDEN VAR INGEN BRA KOMBINATION. VARJE BARN FICK ÖNSKA SIG VILKEN BIT DE VILLE SÅ ENA VILLE HA SNÖVITEN, ANDRA BLOMMAN SÅ TILL SLUT SÅG TÅRTAN UT SOM NÅGON HADE GRÄVT RUNT I DEN, MEN TJEJER BLEV JU NÖJDA SÅ DET ÄR JU DET SOM RÄKNAS..



FÖDELSEDAGSBARNET..









HÄNGDE UPP NÅGRA PRINSESSKLÄNNINGAR SÅ ATT DEN SOM VILLE KUNDE KLÄ UPP SIG..













SÖTSAKERNA..











JESSICAS CUPCAKES..





PYSSEL VAGNEN...



ALLA FICK PYSSLA SIN EGEN KRONA..





..O FÄRGLÄGGA PRINSESSOR...



FÖRST BLEV DET POMFRITT O NUGGETS MED OLIKA SÅSER. BARNEN VAR SÅ HUNGRIGA SÅ DE FLESTA TOG DUBBEL PORTION. DET GICK ÅT 2 KILO POMFRITT O 1,5 KILO NUGGETS(DE VUXNA ÅT OCKSÅ)



DE SOM VILLE KUNDE FÅ EN FJÄRIL ELLER EN BLOMMA PÅ KINDEN..



JESSICA HÖLL FRAMFÖR NÄSA O MUN FÖR ATT INTE PLÅSA PÅ LJUSEN FÖR TIDIGT..SÅ SÖT HON ÄR MED SINA KONSTIGHETER..



VAD SKA JAG ÖNSKA DÅ ??





JESSICA ÖPPNAR PRESENTERNA..



ÄVEN TESSY FICK NÅGRA PRESENTER..



FISKDAMM..





TJEJERNA BLÅSER BUBBLOR..







..OCH TILL SIST TANTEN JAG...



TACK FÖR ALLA SOM KOM. DET VAR EXTREMT ROLIGT ATT NI TOG ER TID O KOM O GRATTADE VÅR LILLA PRINSESSA. STORT TACK FÖR ALLA FINA PRESENTERNA.





Monica

Vilket jobb du gjort! Kunde inte blivit annat än ett bra kalas!

Natti

hade också velat ha en mamma som dig när jag var liten och få sådana fantastiska kalas, i stället får jag inspireras av dig och göra sådana kalas till mina framtida barn :)

Diana

Wow vilket drömkalas! Varför var jag inte bjuden? Jag hade kommit som Askungen. :)

sv. till Monica

SV. TACK. DET BLEV EN SUPERBRA KALAS. LILLA PRINSESSAN BLEV NÖJD

Cissi

Wow, vilket prinsesskalas! Förstår att alla var nöjda och glada!

Thakock

Åhhh, jag hade lätt kommit iallafalll! Skit fräckt½ =D

crocus

vilket underbart kalas:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

TAckar :)

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Vilken fin blogg du har! :)

Kram!

Lisa, studentliv och politik

Men så mys det verkar!

Har en liten debatt på bloggen som är speciellt intressant för föräldrar och framförallt blivande föräldrar. Är det rätt att "belöna" familjer som skaffar barn med 10000? Debatt pågår i kommentarsfältet :)

Annika - drömmen om 11 barn

Åhhh vilket mysigt kalas, det är nästan så att man själv vill ha ett riktigt princesskalas när man fyller år :)



Sv Skoj att du var med i dagens bloggtips. Svar på om du fick en av dagens platser eller ej ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/201

Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du var med och gissade på Noahs vikt/längd. Rätt resultat är uppe och därmed också en vinnare av gissningstävlingen:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/resultat-av-bvc.html

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej men precis. Det är liksom ca 25 personer som senaste veckan skrivit och talat om för mig hur egoistisk, dum i huvvet, löjlig och patetisk jag är som vill ha 11 barn. Hur oansvarig jag är mot jorden då alla egentligen ska sluta skaffa barn eftersom

Annika - drömmen om 11 barn

... jorden är på väg att överbefolkas. Men det ska väl inte JAG behöva tänka på, känner jag? Vill jag ha 11 barn så kan jag väl i så fall kompensera det med alla dom som inte väljer att skaffa barn alls? Men en sa att han minsann inte alls tänker skaffa

Annika - drömmen om 11 barn

... barn nu bara för att jag skaffar så många så han känner att han INTE FÅR skaffa några :O Alltså det är den ena rubbade kommentaren efter den andra, vissa är faktiskt skrattretande :)

Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en awesome onsdag! :D

Anki

Härligt kalas och fina bilder och vilken vacker kvinna som visade upp sej på slutet.

'Kraaaam