VAD TYCKER NI ??

  Kom på o tänka en sak. Jag är ju som jag är o storälskar fynd o hitta billiga fina saker på Ebay . Skulle ni vilja ha lite tips om saker som går o köpa fler av ? Alltså säljare på Ebay som har flera likadana saker till salu så ni kanske också kan köpa om ni vill. Säljare som jag själv har köpt i från o vet att de är ärliga och att de säljer bra saker. I så fall skulle jag kunna lägga ut lite länkar o bilder. Om det finns intresse så klart. Någon som vill ? Och i så fall vad är ni mest intresserade av ? Smycken ? Kläder ? Saker till hemmet ??

Diana

Förutom Batmans absolut så har vi aldrig handlat på ebay. Jag är faktiskt lite rädd för det och önskar att jag hade bättre koll på hur man gör... Med budgivning, paypal och allt sånt.

Sarah

Barnkläder absolut!!

Och bärsjalar om du kan hitta..

Diana

Pysselgrejer är jag nog mest intresserad av!

Natti

Skulle vara intressant, jag efterfrågar pysselgrejer och heminredning,

SV. till Sarah

sv. jag ska kolla runt. vilken typ av bärsjal är du intresserad av ??