50 ÅRS PRESENT

  På Bauhaus parkeringen i dag. Mannen kör barnvagnen o jag går bakom honom. Plötsligt går jag o kramar honom bakifrån.

MANNEN helt tagen: Vad gör du ?
JAG: Jag läste att mänsklig kontakt ska förlänga livet med 5 år.
MANNEN tittar på mig o skakar på huvudet o fortsätter gå: Jahah ?
JAG kramar honom igen o gnuggar lite på honom: Så där fick du fem år till.
MANNEN: Så nu ska jag leva 10 år längre ?
JAG: Japp. Så det här var din 50 års present. Gå inte o vänta på någon annat nu.
MANNEN: Nejdå. Vem kan önska sig en ny sportbil om man kan leva 10 extra år med en sådan fru...
Diana

Hihi, jag diggar din stil! :)



Sv: Det kan vara troll i ugnen! Jag typ aldrig misslyckats med någon bakning i hela mitt liv fram tills att vi flyttade till denna lägenheten!

Gun

Hahaha, vad gulligt. :)

Thakock

Hahah lovely! =D



sv: Haha allt så klart, men mest hans musik ;D

Monica

Haha, jag tror absolut att det funkar!

Natti

haha, ni är så underbara :D

Natti

Vill också önska er en fantastisk vistelse i Stockholm. Vi är inte så fruktansvärda som vi verkar ;) Åker till Kroatien imorgon så hinner inte skriva imorgon.