MARABOU SENSATION

Har ni smakat Marabous SENSATION Double Creme Wafer ??
Har ni inte det borde ni faktiskt springa till affären o köpa några paket. De var så goda så innan jag märkte något hade jag ätit upp alltihopa alldeles själv. Förlåt mannen. Men jag skylde faktiskt på barnen . Fy på mig.

 Varje liten bit är paketerat separat vilket för sig är ju hemskt onödigt för jag ville ju ha de snabbt i min mun.
 På förpackningen står det att det är mjölkchoklad fylld med kakaokräm, mjölkkräm och en chokladöverdragen waferrulle. Hur mycket mums-mums i en liten bit kan det vara. Rena rama himmelriket ju.







1 förpackning är 140 g o kostade 10 kr(någon slags erbjudande) på ICA Maxi
Anonym

Åh tack för det, ett beroende till är precis vad jag behöver. :)

Gun

Det var jag som råkade bli anonym.:)

Natti

den är gudomligt god :)