BILLIG JULPAPPER

  Jahah snart är det jul igen då. I butiker möts man sedan länge tillbaks av all sorts julpynt, julmat o tomtedräkter. Dock slipper man, än så länge, julmusiken.
Jag har inte köpt ett enda adventsljustake i år, o alla julklappar köpte jag redan i somras(Ok det kanske blir någon spontan inköp till, men i det stora hela är jag klar sedan augusti). Måste däremot erkänna att julmust drack vi här redan i september.
 Tänk att butikerna säljer``jul``redan i SEPTEMBER !! Käns det inte lite för tidigt ? O kommer man sen på dagarna innan julafton att granbelysningen inte fungerar o behöver snabbt köpa en ny finns det inte julsaker o få tag på någonstans. Så i ren panik, att kanske man inte hittar sen, köper folk på sig extra lampor till adventljustakar, julbelysningar o presentpapper i drivor. Resultatet  blir att man har 50 rullar papper med tomtar på o så många julkranskylor så att man kan pynta minst 100 granar med.....
 Och ja. Jag har också gått i detta fälla i år. Köpte julpapper härom dagen. Men det var ju så billigt så jag kunde inte motstå. 1 krona rulle !!! Fanns på Nille i Marieberg.
Jag ska försöka o inte handla mer julpapper annars får barnen även sina födelsedagspresenter in packade i tomtepapper..Kanske inte så uppskattat ?
Max 5 rullar per kund. 2 m på varje rulle. Fanns 4 olika mönster.
 
 
DESSA BLEV MINA FÖR BARA 5 KR IHOP...
 
 
 
Fina Frun

Det var verkligen billigt!

Natti

Wow billigt!