LILLEMANNENS SMÅ TÅR

Så här såg Lillemannens nya tår ut när vi var på USÖ  i onsdags.
 
 
   Det ser inte fint ut om ni frågar mig, men enligt läkaren såg det så VACKERT ut. Jag tyckte ju att de luktade hemskt, men tydligen kan de lukta sådär då. Men hon höll ju med att det är bättre o komma en gång för mycket än en gång för lite... 
 Jag sa till läkaren att om MANNEN skulle plötsligt börja lukta så där illa skulle jag inte tycka att det var OK, men hon sa att när man är liten fick man lukta så. Det gick tyvär inte fram om det gälde även om man var mentalt liten...
 Hur som helst så tyckte jag det var hemskt när skötersan öppnade den gröna bandaget. Man visste ju inte riktigt vad som väntade en. Det kunde ju se ut hur som helst. Tänk om det ramlar nu ut en tå..eller kanske två..om det är ruttet kanske ? Sköterskan erbjöd mig o ligga på britsen om jag tyckte det var hemskt. Det blev en vänlig NEJ TACK . Jag var modig o tittade..med ena ögat..Och ja. Som sagt det såg VACKERT ut.
 Imorgon ska vi tillbaka för att bada foten o ta bort tejpen.
Får se om jag behöver ligga på britsen den här gången då... 
 
 
Diana

Det ser fint ut! Torrt och så, det är bra. Lycka till imorgon!

Monica

Är säkert jättefint! Och mammor får ojja sig! Haha...

Svar: sv. Ja det är ju liksom vår rättighet litegrann Hahaha
mamma Kadri