MANNEN O JAG- PARNPROGRAM EXPERT

Tessy vill titta på barnprogram så jag trycker på fjärkontrollen för att hitta barnkanalen. Plötsligt dyker en teknad gubbe upp på TV rutan...
 
MANNEN jätte glad: Stop. Där.  Det är Nicke nyfiken.
JAG: Hur vet du det ?
De visar apan på TVn.
MANNEN jublar: Där ser du. Jag hade rätt.
JAG: Jag skulle ju gissat. Du kan vartenda teknad barnfilm.
MANNEN skakar på huvudet: Neheh det kan jag inte alls.
JAG: Så du vet inte vem Teletubbies är ? Fiffy ? O definitivt vet du inte vem Dora är va ? Kom igen. Erkänn bara. Du kan vartenda teknad figur på TV.
MANNEN försöker o se sergös ut: NEJ.
JAG: Det kan du vist.
MANNEN: Hahahaha ja vet. Vist är det tragiskt.
JAG: De OK du är BARA 48 ju. Du kanske mognar snart.
MANEN: Tror du ?
JAG klappar honom på axeln: Nej. Jag försökte bara vara snäll. Det är ju lördag trots allt.