SKYLDIG

   Vissa saker är tydligen mer straffbara än andra. Som till exempel beställa chicken nuggets på Sibylla för det är fan ingen Mc donalds. Om blicken skulle kunna döda så hade jag varit stendö i det här laget. Jag försökte nämligen beställa chicken nuggets till Jessica i den nya Sibylla restoarangen i dag. . Jag blev rejält uppläxad. Killen i kassan sa att det är nämligen en HEEEELT ANNAN kedja. På Sibylla är det CHICKY BITTS o inga nuggets. Hur vågar jag tro att de har nuggets. Fy på mig. Man kan vist hamna i Siberiet för mindre.

PST. Berätta bara inte för nuggets att de är BITTS . De kan kanske bli deprimerade att ha blivit nedgraderad från nuggetsfamiljen. Och vad du än gör berätta inte för barnen att de inte fick nuggets o ingen Happy Meal heller för den delen....De kan bli panikspagna för mindre...

Gun

Vad dåligt att skälla ut kunderna så, du borde maila Sibylla och klaga.

Natti

håller med Gun, vad är skillnaden mer än namnet?