UNGDOM ?

   Jag fick leta upp en speciell spelbutik i Kumla i dag för att kunna köpa en sådan där rabattkort till bussen.  Ni vet säkert vilken jag menar. Jag själv fick veta att sådan finns från svärmor några veckor sedan.
 Jag har faktiskt inte åkt buss ??......Ja....det var flera år sedan. Det var då man fortfarande kunde betala med kontanter. Man kan ju köpa en sms piljett förståss, men vi alla vet ju hur jag har det med smsande så nu fick jag åka till Kumla med MANNEN för att köpa en busskort så att jag kan åka till Kumla med min mamma i morgon..Krångligt ? Det kan man säga. Det hela är en mycket lååång historia.
 Hur som helst så var jag inne i spelbutiken o sa att jag vill köpa en busskort. Mannen i kassan tittade på mig o frågade UNGDOM eller VUXEN ?
Pratade han med mig ??
UNGDOM ??!!!!
Ja man tackar. Man tackar.
Eftersom jag inte handlar på systemet o inte röker så blir man aldrig frågad efter leg i sådan syfte. Och vist blir man glad att bli mistänkt som UNGDOM.
  Man får liksom ta sina små vinster när man är 30 + 
Thakock

Haha, Inte illa alls! =D