CONFIDENT LIVING.SE

  I natt var jag vaken halva natten. Jag hade fått tips om en underbar hemsida och när jag började titta runt där kunde jag inte sluta. Ena vackra möbeln efter andra. Massor av fint till barnen och för hela hemmet. Möbler,lampor, mattor, accessuarer o mycket mer. 
Confident Living heter  hemsidan och är fylld med många fina märken. Bland annat några av mina absoluta favoriter som SIA, Nordal, Kidkraft, Newport, House Doctor, Bloomingville... Ja listan kan göras hur lång som helst. Nära 100 varumärken finns det på hemsidan så det är mycket fint o välja emellan. 
 Alltid när jag hittar en ny hemsida brukar jag göra önskelistor av det som jag gillar allra mest. Sånt man önskar sig till födelsedag, bröllopsdag, unna mig själv något fint dag...o listan blev verkligen lång den här gången, men jag är realist. Jag kan ju inte önska mig allt, men litegrann går väl bra eller hur.
 En av mina absoluta favoriter för barn är ju Kidkraft produkter. Jag har skrivit om deras barnkök förut o det är definitivt något jag önskar till mina småtjejer. På Confident Living finns det dessutom stor urval Kidkraft produkter. Träkök, stora dockskåp, fina barnsängar o mycket mer..
 
DET HÄR ROSA KÖKET ÄR JU RENA DRÖMMEN
 
 
 
DENNA BRANDBILSSÄNG SKULLE VARA PERFEKT SÄNG FÖR LILLEMANNEN OM ETT HALVÅR
 
 
TÄNK NÄR MAN VAR EN LITEN FLICKA, INTE SÅ LÄNGE SEDAN, HUR MAN ÖNSKADE SIG EN JÄTTE STOR DOCKSKÅP...
OM JAG KÖPER EN SÅN UNDRAR OM BARNEN LÅTER MIG O LEKA MED DEN ??
 
 
Men det är inte bara saker till barnen jag har hittat. Jag har även hittat massor av möbler till hemmet från både House Doctor och Nordal
 
SENASTE TIDEN HAR ROTTINGMÖBLERNA BLIVIT RIKTIGT POPPIS IGEN. INTE ENS TAL OM MÅLADE ROTTINGMÖBLER.
DENNA SVARTA STOL SKULLE VARA PERFEKT O LIGGA I VID POOLEN
 
 
SVART-VIT O SÅ SHABBY. PERFEKT O HA I MATRUMMET O EXPONERA ALL FINPORSLIN I.
NR 1 PÅ MIN ÖNSKELISTA.
 
 
 
DEN HÄR HALLMÖBELN ÄR INTE BARA SNYGG, DEN ÄR EXTREMT PRAKTISK OCKSÅ O RYMMER SAMT GÖMMER ALLA DESSA SKOR O KLÄDER SOM ANNARS ALLTID ÄR I VÄGEN I HALLEN. 
 
Och de här är bara en liten yrval av allt fint som finns på sidan. Nu när jag höll på o skriva denna inlägg o var inne på Confident Livings hemsida igen så hittade jag självklart en hel del annat också. Så natten kan med andra ord bli mycket lång igen...Men vilken tyr att jag fyller år snart(om ett halvår, men ändå) så jag kan önska mig något av mina favoriter.
 
 
natti

de hade riktigt fina saker, får kolla in den då min flytt till egen lägenhet närmar sig