DRÖMKÖK INHANDLAT

   I helgen blev mitt drömkök inhandlat. OK egentligen är det till barnen, men eh vem ska jag försöka o lyra här. Det är ju jag som har önskat en sådan kök sedan evigheter tillbaka. Säkert en 3-4 år nu, men jag har alltid tyckt att de är lite för dyra.
KidKraft retro köken är av mycket bra kvalite har jag hört så de borde hålla även för mina små monster. De finns i massor av olika färg. Egentligen ville jag ha en rosa, men de är svåra o få tag på o finns oftast bara som beställningsvara o kostar allt från 2399 till 2899 kronor i de hemsidor jag har sett de i och det är jag inte villig o ge för en leksak i dagsläget.
  Men så har jag sett att Toys´n Rush har röda KidKraft kök för 1799 kronor vilket är ju ändå mycket billigare än de vanligtvis är på alla andra ställen. Några veckor sedan såg jag att de hade även 500 kronor rea på dessa kök. Trodde först att de var bara på demo ex för de var lite repiga , men nej de hade nya i kartong för samma reapris. Alltså 1299 kronor nu då och det är ju nästan som halva priset mot vad de kostar på Blå Elefant, men ändå snålade jag o köpte inte. Det är ju ingen av de små som fyller år just nu tänkte jag o det är ju väldigt mycket pengar. Men så såg jag i lördagstidningen att de hade bara på lördag utterliggare 25 % på alla leksaker o då kunde jag inte hålla mig. Så snart MANNEN kom hem från loppiset så gav jag honom årdern o åka  o köpa mitt drömkök. Gissa om han tittade på mig konstigt...Säger jag drömkök kan det ju lika gärna betyda att han ska behöva åka hur långt som helst för att släpa hem någom stor utställningsskök eller liknande. Men när han hörde att jag pratar om leksakkök såg jag hur han fick färg tillbaka i ansiktet...
 Jag höll andan hela vägen till kassan för även om det kostade nu under 1000 kronor, vilket är ju enormt billigt för just denna kök, så är det ändå mycket pengar.
Men nu är det inhandlat  o mitt, eller ja barnens, men ändå...O så glada de blev för den. Nästan(men bara nästan) lika glada som deras mamma..