VACKRA KNOPPAR

   I går hämtade jag ut ett paket på Statoil. Egentligen hade jag ingen aning vad som fanns in i paketet. Jag gissade att det kunde vara Lillemannens nya bilbarnstol, men när tjejen i kassan kom ut med ett litet paket var jag en enda stor frågetecken. Självklart, nyfiken som jag är, rev jag upp paketet direkt på plats o stor var min förvåning när jag såg att paketet innehöll 12 stycken vackra knoppar. Vist visste jag att knopparna var på väg, men så snabbt ? Bara på 2 arbetsdagar . WOW vilken snabb leverans.
 Och vist är de knopparna fina?
Finns o köpa på Nillas Handelsbod. De har stor urval av knoppar av porslin o mässing. Snabb leverans o frakten är på 49 kronor.
Jag älskar knoppar. Ibland behöver man inte måla om en byrå för det räcker med att byta ut knopparna.  Knoppar gör så mycket för en möbel.
På Nillas Handelsbod finns det många fina knoppar i olika mönster o färg. Och inte bara knoppar. Den som älskar lantligt o shabby chic hittar många fina inredningsdetaljer där.
 Nu måste jag åka o leta efter en byrå i helgen på Bra o Begagnat eller Röda korset så att jag har någonstans o sätta alla dessa vackra knoppar på. Kan knapt vänta för att sätta penseln i färg o börja fixa med ett nytt projekt..