NELLY REA UPP TILL 70 %

  Bara för att det är fredag så ska jag tipsa er av ännu en rea. Nelly har haft rea ett tag nu, men många av varorna är nu nedsatta med 70 %. Vissa har dock bara en storlek kvar, men om man hittar något i sin storlek kan man göra riktiga fynd just nu.
 
 
Som t.ex. om du är en av de lyckliga människor som inte har elefantfötter som jag och har skostorlek 40 eller mindre kan köpa dessa coola skor för bara 59 kr paret !!!! Tyvär har jag storlek 41 annars hade jag köpt de direkt. 
 
 
Och även dessa snyggingar kan bli era  för en billig peng. Ni lyckliga som inte har elefantfötter så att säga. Nej jag är inte alls avundsjuk på er inte alls...
 
 
 
 
 
  Sen finns det ju inte bara skor på rea. Det finns massor av klänningar, byxor, toppar, tröjor, väskor, smycken o mycket mera. 
 Om ni inte hittar något för er själva så är det ju faktiskt aldrig för tidigt o börja handla julklappar