GULLIGA JULDRÄKTER FRÅN GEORGE

  Ända sedan jag drev en liten Second-Hand butik i Estland många många år sedan har jag älskat klädmärket George. Jag tycker att deras kläder är så himla söta  och av bra kvalite också. Dessutom är de inte så himla dyra heller. Som Hm ungefär. 
Som tyr är så skickar de sedan ett tag tillbaka även till Sverige. Till jul har jag hittat dessa 4 fina favoriter.
 8 pund för hela settet och frakten till Sverige är 5 pund. Så inte dyrare än beställa från Hm eller Ellos. Och man kan ju alltid beställa ihop med sina vänner om man tycker att frakten blir för dyr. Ingen tull o annat tillkommer.
Storlekar som finns för dessa fina dräkter är 1-8 år så de passar till 3 av mina barn och ärligt talat så vill ju Carmen Ly inte ha en sån dräkt längre heller. Hon är ju stora tjejen nu...
 
Finns HÄR
 
 
 
 
 
 
 
 
LIENE

Jättesöta kläder :)