JULFRUKOST

  Om några timmar blir det julfrukost.
Jag har precis blivit klar med förberedelserna för årets julfrukost samt packat sista klapparna. Tänkte bara o visa lite bilder från förra årets julfrukost innan jag lägger mig. 
 Det jag förberede natten/morgonen innan. Blev då lika sent som nu. Si så där klockan fem på morgonen tror jag..
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnen började morgonen med att öppna sina sista presenter..
 
 
 
Sen öppnade barnen en present var innan frukosten.
 
 
 
Carmen Ly hade köpt en docka till Jessica o Tessy. Så glada de blev..
 
 
 
 
 
 
 
 
  Nä nu måste jag sova. Klockan än snart fem och jag gissar att några småtjejer kommer vakna snart för de är så förväntansfulla. De har räknat dagar och frågat varje morgon om det är jul nu. Lillemannen vet inte än vad jul är. Men Carmen Ly däremot vet mer än nog vad man kan önska sig till julklapp och hennes lista var lååååång.
 Om vi inte hörst mer i dag så God Jul till alla er och hoppas att ni får en underbar dag. 
Jag kommer nog lägga ut några bilder på Instagram så ni får väl kika in där om ni vill.
Nä nu måste jag socva. 
God natt..eller ja nåt liknande..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Linn

Vilken underbar blogg. Du är så vacker och dina barn lika så. Men....den här mannen är allt för gammal för dig. Du skulle kunna få så mycket bättre. Jobba och leva ett självständigt liv med dina barn. Ha tid för vänner, egna intressen mm.