HELLO KITTY KALAS, TESSYS 4 ÅRS KALAS

  Jag vet att några av er har väntat på bilder från Tessys kalas, men jag har varit lite sjuk och nu är Lillemannen sjuk så det har tagit tid. Men ni som följer mig på Instagram har sett några bilder i alla fall. Hur som helst så kommer här lite bilder på Tessys  Hello Kitty kalas...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Monica

Vilket jobb du har gjort!

ThaChef

Jäklar vad fint! :D Vilket dröm kalas! :D

Hanna W ❥

Vilket drömkalas! :}

Tina

Ojoj vilket kalas!!! Du är en riktig drömmamma haha sånt kalas vill jag också ha!! Vad heter du på instagram förresten? Vore kul o följa dig där också!! Kram

Svar: sv. tack. Samma som blogen. Finns en knap här på bloggen i vänster som direktlänk.
Kadri

Natti

Wow, vilka sagolika kalas dina barn får :)

Tina

Jag hittar inte dig på instagram och hittar inte knappen heller! Jag är nog knäpp!

Svar: sv. Hahha nej då. Använder du vanlig dator när du läser bloggen ? På iphone syns den inte. När du använder vanlig dator syns det på vänster sida en liten TV och sen under det fallow me on instagram och under det fallow me on pinterest och sen kontakta mig, bloglovin och en bild på lilla mig.Annars går du in på instagram och söker på livetivillavillekullablogg så kommer jag upp.
Kadri

juliet

Helt otroliga kalas du gör, har nog aldrig sett någon lägga så mycket själ på ett barnkalas :-)
barnen måste ha älskat det.

Svar: SV. Tack. Det gjorde de
Kadri

Anonym

wow vilket kalas vill oxå ha ett sådant ska nog ringa dig när mina barn fyller år

Svar: sv. Hahaha ja jag kanske borde bli en profesionell kalasfixare då ?
Kadri