MAN SKA ALDRIG SÄGA ALDRIG

När ungarna började tjata om OnePiece förra året så sa MANNEN att han kommer aldrig ALDIG AAALDRIG o ta på sig en sådan pyjamas..Det kommer inte o hända. Över min döda kropp ..ja ni fattar..
 Men gissa vem köpte en sådan för 150 kr på loppis i helgen och gissa om han ser ut som en livs levande Teletubbies nu..
 
 
 
Vänta nu var det han som sa ALDRIG ??
Ju det var det ..
Nu har hela familjen förytom mig en OnePiece, men jag vet bättre och kommer inte säga aldrig..
Diana

Haha! Jag har också sagt aldrig till det förfärliga plagget. Men jag sa det samma om foppatofflor och det äger jag ett par... Dock har jag sagt åt Batman att skjuta mig om jag går längre än i trädgården med dem.

Svar: sv. Hahha jag äger faktiskt också ett par foppatofflor och tack o lov har jag inte bett mannen min sjuta mig annars hade det nog gått riktgt illa några gånger..
Kadri

Hörni

Hahaha, jag sa också aldrig när de först kom och bloggade till och med om det. Nu har jag en. ;D

Natti

Haha, jag har sagt aldrig.. Får se hur länge det håller.. ;)