KNORR CHICKEN CURRY

   Jag har hittat en ny curry favorit.
   Jag älskar curry och provsmakar allt som kan tänkas o innehålla en nypa curry. Så när jag såg Knorrs Chicken Curry kit på ICA ett tag sedan var jag tvungen o prova de. Dessutom reades de ut för en 10. Och det var så god så jag har köpt den flera gånger efter det.
   Förpackningen är menad för 3 personer , men eftersom vi är fler än så så fick jag koka till
Uncle Ben´s fullkonsris och lägga till lite extra matlagningsgrädde i curry såsen för vi använde mer kycklingfile(använde 1 kilo) än det står på förpackningen. Dessutom gillar några av våra barn såsen mer än kycklingen så de äter mest bara såsen med ris o sallad. Så jag gör alltid såsen lite lösare än det står på förpackningen.
 Supergod är det och enkelt o göra. Curry kyckling sås, ris och sallad till. Mumma.