FÖR HM´S KUNDBONUS

    Innan någon håppar på sig hur jag kan köpa saker från HM så går det jätte bra ska ni veta. Man kör bilen till Marieberg. Går en trappa upp. När barnen är med så åker vi hiss för de tycker att det är som att vara på Gröna Lund(de är vana med litet o vi är från landet liksom. Vi behöver inte mer än så för att ha roligt). Så ja, jag köper kläder från HM. Även om jag köper det mesta från loppis så köper jag från HM också. Tycker de har fina kläder. Gillar inte PoP alls. Det är ytterst sällan jag köper deras plagg på loppis. Och nya skulle jag aldrig köpa från denna märke. Alldeles för mycket pengar för en klädesplagg för mig. 
 Så när man har handlat så där litegrann så får man en bonuscheck från Hm. Det kan vara på 50 kr eller på 100 eller ännu mer. Peroende på hur mycket man handlar. Och ibland kan man få speciella rabattkupponger på barnkläder eller vuxenkläder. Så härom veckan hade jag fått hem några och var och gjorde mig av med de. Köpte ett o annat o fick betala till lite också. Men nöjd med mina inköp blev jag...
 
 
DEN HÄR VAR IHOP MED DEN HÄR VITA TOPPEN SOM JESSICA MÅLADE PÅ DAGIS: 79:50 för 2 pack
 
 
 
BLOMMIGA LEGGINGS 30 KR (ord, pr 79:50)
 
 
ROSA KLÄNNING 30 KR ( ord. pr 59:50)
 
 
OCH EN MASSA HATTAR, KEPSAR O SJAL. 10-30 KR STYCK.
 
Kaffehörnan

Vad snygga plagg

Svar: sv. Tack
Kadri