INSTA VECKA 44

Här kommer förra veckans instabilder.
 
Vi började veckan med att inhandla det mesta till vår Halloweenfest. Och detta gjorde vi ju så klart på Lidl. Var annars.
Jag älskar deras Halloween matvaror. Så långt jag vet är Lidl den enda affären som har en sådan sortiment så vi köper vår halloweenmat där varje år.
Och tro mig det som är på bilden var inte det enda vi hittade. Vi hittade även bakset o choklad o massa annat....
 

Och självklart hade jag bestält lite till Halloweenfesten..fast det mesta var nog inte så jätte läskigt ändå..jag gillar ju söta saker...så även till Halloween blev det söta katter o söta spöken..tyvär fanns de inte i rosa... konstigt nog..
 
 
Några dagar innan Halloween åkte MANNEN tidigt till jobbet och sen fick man det här levererat till dörren..
Är det MANNEN i påsen ?? Han kanske hade gjort någon arg ?
 

Försökte o gräva ner MANNEN i trädgården, men den jävulen kom  upp hela tiden..en envis fan..
 
 
Vissa av våra vänner säger att trots att det skiljer nästan 20 år på MANNEN o mig ser vi lika gamla ut..Ja, jag vet inte om jag håller med riktigt...En av oss ser nog mer ut som en LIK i alla fall..
 


Storasyster stämplade lillasystern. Båda supernöjda med sig själva. MAMMAN inte lika glad..
 

Pacoslunch i Marieberg har vi också hunnit med förra veckan.
 

På fredag började vi dekorera huset för kalaset. Oh vad jag älskar o fixa kalas till barnen. Men det märks väl inte va ?
 
 
Min underbara MAN.
Tur att han har en tröja som det står UPPTAGEN på. Annars hade det nog varit svårt o hålla bort alla kvinnor från honom....snygg som han är i sin vackra huvudbonad..



 Nattarbete mot lördagen......
 
 
Tyr att jag inte är rädd för spindlar...
 
 
...eller spöken för den delen. Annars hade jag ju blivit livrädd där mitt i natten ensam i köket..
 
 
Och så blev det äntligen kalas på lördagen...



 Låt mig presentera. Vampyren Tessy, Spökbruden Jessica, Häxan Stella(vår kompis dotter) och stora starka Batman Alex..
 

Småtjejerna fick många fina presenter av sina vänner. Bland annat tatoo pennorna som de självklart använde på sig själva och på sin lillebror..
 

Så här blir det när man har barnkalas...
 

Det blev kvar en hel del efter kalaset vilket är ju en himla tyr för nu har jag frukost, lunch o middag en vecka framåt..
 
 
Dödstrött partypingla..annars även kallad Asta 75..
 
 
Så här hade vi det förra veckan.
Hoppas att den här veckan är inte lika läskig och att jag har lite mer tid för bloggen..Vi hör snart då..