DEAD OR ALIVE ?

..That is the question..
Mitt emellan är mitt svar till denna fråga.
Var förkyld förra veckan. Orken var noll. Engelska o matte drog mig med sig till graven.
Men nu är det höstlåv. Frihet. Ledighet. Skönt.
 Det är Halloweenvecka också. Vi ska ha kalas på lördag för 50 + barn. Ja ni läste rätt. Jag har bjudit över 50 barn till vår Halloweenfest.
MANNEN sitter i ett hörn o drar ut sitt eget hår och jag springer runt med en sax i handen och klipper o pysslar till kalaset. Erbjöd MANNEN o klippa av hans hår så slipper han sitta där o dra ut allt näve efter näve, verkar ju lite småjobbigt, men han bara stirrade på mig med en galen blick. Antar att han tackade nej till denna fråga då ???
 JAG ska ha Halloweenkalas. Eller ja, BARNEN ska ha kalas till sina vänner. Fast det är nog jag som njuter mest just nu.
Älskar, älskar, älskar Halloween. Och sen slog det mig härom dagen att det är jul snart och om det är någon helg jag älskar mer än halloween så är det just jul.
MANNEN vad sägs om en julkalas för 100 barn? Nä det skulle nog ta dö på MANNEN ... Muhahahhaha....
 
FÖRRA årets Halloweenkalas vi hade till familjen var nog LITE mindre än vi kommer o ha i år..
Det kommer o kännas skönt att för en gångs skull inte vara den enda häxan i uset..