NY SKÖNHET TILL MATRUMMET

Om ni minns så var vi i Norrköpping ett tag sedan och släpade hem ett hörnskåp. Nämligen den här..
 
 
Det var inte så lyckad köp. Eller ja, skåpet var fint, men jag o MANNEN hade vist inte riktigt förstått varandra eller ja..... Det var ju självklart HAN som inte hade lyssnat ordentligt när jag bablade på om skåp o heminredning o allt sånt som han inte alls är intresserad av.
Hur som helst så kom vi till Norrköping med en för liten kärra och fick knapt skåpet med oss hem. Och inte bara det. Väl hemma upptäckte vi att den var för bred. Men till slut löste det sig utan att MANNEN behövde bygga om hela huset och jag kunde börja måla skåpet.
Men frågan var bara vilken färg ?
Jag provmålade med en gammelrosa, en grön (samma som våra köksluckor är målade med) och en ljusare gul. Och till sist valde vi...
 
 
 
....Grått i stället. Och jag blev nöjd.
Blev klar med skåpet i början av veckan och i dag satt jag dit alla vaser o annat onödigt krims krams...
 
 
Och sen hittade jag äntligen plats för den där plåtskylten jag köpte på Pickaboo ett tag sedan för 29 kronor ...





 
Så vad tycks ???
 
 
 
shabby chic