TRÖJOR O SKJORTOR TILL LILLEMANNEN

   Det var ett tag sedan jag visade loppisfynd här.  Men nej, vi har inte slutat handla på loppis som vissa tror. Vi loppar som vanligt nästan varje helg. Att loppa är min stora intresse och det kommer jag aldrig o sluta med. Inte ens om jag vinner på lotto...stor risk att det skulle hända, men ändå...
Det har varit lite mycket med allting här just nu så därför har det blivit helt enklelt inga loppisfynd visade ett tag. Men här kommer några i alla fall. Fina tröjor o skjortor till Lillemannen som är favoriter just nu, men snart snart för små...
 
Fin kofta, pippimönstrad, Lindex, fyndad för en tia
Skjorta med musse pigg på från Kappahl kostade också en tia.
 
 
Tröja, hm, 5 kr
 
 
Tröjor från Lindex, HM och Miran, 5 kr styck
 
 
Star Wars skjorta från HM för 20 kr. Lite dyradre än jag brukar köpa kläder på loppis, men den var som ny.
Andra skjortor kommer från  Name it, Kappahl och Fix. Kostat 5 o 10 kr styck. 
Som det märks så älskar jag o se Lillemann i skjorta. Han får ju öva o bära skjorta o slips om han ska bli statsminister nån gång.....
 
 
 
 
knodden.blogg.se

Fint! :)