FÖRSTA MATTEPROVET AVKLARAD

Så där så.
Gjort, avklarad, slut. 
Bara 6 prov kvar då. 
Om jag blir lika nervös för de kommande 6 proven som jag har varit för denna prov så kommer jag se ut som värsta tonåringen i ansiktet.
 När jag blir nervös så får jag nämligen massa finnar i ansiktet. Stackars mig. Snart vågar jag inte visa mig bland folk längre. Får börja bära en så där rånarmössa på dagarna eller så börjar jag sminka mig extremt mycket både dag o natt för att inte skrämma i hjäl MANNEN min.
Men skönhet kom ju från insidan var det ju.
 Men min insida är ganska så kall just nu.....av all glass jag har hävit i mig i kväll. Var ju tvungen o fira..eller trösta. Det får vi se först på måndag vad det var för glass vi åt i kväll för det är först då man får reda på hur det gick på dagens prov. Jag gissar att jag fick godkänd. Om jag nu inte gjorde massa slarvfel som att skriva svar på fel rad o glömma plus och minus o sånt. Man ska aldrig vara säker, men jag tror att jag kommer o få ihop de där 16 p som behövs för att få godkänd.
 Jag svarade i alla fall på alla frågor så oddsen är ganska stora. Fast ena svaret gissade jag i stort sett, så den kanske inte räknas. Ah ingen i dee o spekulera. Blir det inte godkänd så blir det inte.
Vad är det värsta som kan hända ? De kommer o piska mig offentligt på torget ? Det gör de väl inte ? ELLER ???
 
 
 
 
Toktanten Elin

Grattis =) Kul att plugga men tungt för nerverna ;) Så bra blogg, inget PK tjafs utan bara som man är =) ! Gillar det skarpt!

Victorias Jul

Tror det gick jätte bra på provet