JOBBIGT MED OVISSHET

  Matteprovs resultat skulle stå på fronter senast måndag sa läraren när jag hade gjort klart provet förra veckan. Men han sa att han kanske han o rätta den redan på fredag.
Så jag kollade ju så klart redan på fredag..flera gånger..många gånger..100 gånger..eller nästan i alla fall. INGENTING.
Så jag väntade, inte så tålmodigt, tills måndag o kollade en gång. Redan vid åtta. Sen vid 8:05(jag skojar fakiskt inte), sen 8:15 och så vidare. Jag blev helt besatt av att kolla. Det är extret jobbigt o leva i ovisshet och det känns nästan som hela mattekursen hänger på just denna första prov. Känns som om jag inte får godkäns på den så kommer hela kursen gå dåligt. 
 Så jag fortsatt o kolla hela måndagen. Nästan som en galen person som hade blivit besatt av något. INGENTING. Inte ett endaste liten resultat.
 Så jag fortsatt o kolla i dag. INGENTING.
Varför ? Gick det så dåligt så att han vill ge mig resultatet personligen på torsdag för att inte riskera att man kan ta livet av sig. Sånt kanske har hänt någon gång ? Inte vet jag. 
Eller så gick det så bra så att jag blev nästan geni förklarad och de måste vänta på självaste kungen för att ge över nobelpris till mig på torsdag.
 Men hörru jag skiter i nobelpriset. Det räcker med bara resultatet.
Snälla ge mig resultatet innan jag blir helt galen. SNÄLLLLAAAAA !!!!!!!!!!!! ...