LAT DAG

   I dag har det varit en extremt lat dag. Inte för att jag ville ha en för jag har massor o göra(eller ja, jag kanske ville det, men jag kan inte låta mig själv o ha det just nu), men vi har haft folk här som har installetat en ny luftvärmepump(äntligen värme tack, tack) och servat den andra pumpen vi har vid trappen. Lillemannen har varit extremt nyfiken på service killarna så vi har stått o tittat på, men försökt o göra något vettigt också. Men det går inte när det är främmande människor i huset. Sen störde det hela även Lillemannens sömn så han blev så himla gnällig och har somnat redan nu vilket betyder att han kommer o vakna vid åtta o tro att det är morgon.. Vilket betyder att han kommer inte somna om. Vilket i sin tyr betyder att jag kommer inte få min skönhetssömn i natt. Vilket kan i sin tyr betyda bara ett endaste sak..att imorgon kommer jag inte bli vacker..heller..
 Hur som helst har jag i alla fall bakat en rabarber o päron kaka och beställt saker till Halloween festen från Partytajm och även lite till Lillemannens kommande kalas för denna lilla krabat fyller ju 2 år snart. Min lilllkille blir stor. Måste snart börja kalla honom för Den Store Mannen...
 
 
   Nä nu måste jag få något vettigt gjort. Matteläxorna väntar för nästa torsdag är det ju prov igen och jag är redan så nervös så att hjärtat sitter i halsen på mig ..o tickar explosion artat..
 
knodden.blogg.se

Stackare, du får ta igen sömnen du missar sen :)

Naw han börjar bli så stor =)