PARTYTAJM

      Ni alla vet hur mycket jag älskar Partytajm. Köper ju alltid saker till mina barns kalas därifrån. Och det är ju faktiskt inte konstigt alls att man hittar saker till varje kalas just där. De har över 4000 !! artiklar och är sveriges största kalasbutik på nätet. Dessutom har de alltid en REA hörna var man kan göra fina fynd till kommande kalas. Och rea , det älskar jag ju. Hoppas ni gör också det för här har ni en ny kod för 10 % rea på hela deras sortiment(inte bara på Halloween som förra tipset). KOD: 12CFSPJC.
 Vi kommer snart ha kalas till Lillemannen och jag har redan köpt Nalle Puh vimplar o servetter och en pinjata till kalaset från Partytajm. De har ju så mycket fint till just barnkalas. Massor av olika teman både till stora och små. Även mycket fint till dop och till den speciella första födelsedagen. Och ska ni gifta er så finns det massor av fint till det med.
Och inte bara det. Allt fint de har till alla högtider. Som till det kommande Halloween festen till exempel. Hur många olika sorters tallrikar, ballonger, muggar, presentförpackningar o dekorationer som helst. Och jag vill ha allt. Jag är ju lite kalastokig av mig och älskar o fixa kalas till mina barn. Så det har blivit en hel del köpta från Partytajm de senaste åren och många kalas har det blivit fixat. Och många fler ska det bli.... Det blir ju hela 3 kalas o fixa innan året är slut. Så skoj..
 
KALASTILLBEHÖR FÖR BARNKALAS: FINA BALLONGER, DEKORATIONER OCH ALLT DU BEHÖVER FÖR DUKNING....
 
 
ÄLSKAR DENNA SERIE FÖR DOP ELLER BABYSHOWER. PASSAR JU SÅ KLART ÄVEN TILL BARNKALAS. SÅ GULLIGT..FINA DEKORATIONER OCH DUKNING
 
 
 
ALLT FÖR DEN SPECIELLA ALLRA FÖRSTA FÖDELSEDAGEN...
 
 
 
 
MUFFINSFORMAR O FLAGGOR TILL BAKNING, BARNKALAS, BABYSOWER, DOP, BRÖLLOP, HALLOWEEN MM
 
 
 
 
FINA MASKERADKLÄDER FÖR BARN. PASSAR JU PERFEKT NU TILL HALLOWEEN.