SKITSÖNDAG

  Förlåt. Har faktiskt inget bättre ord för den här söndagen.
Skit, skit, SKIIIIT.
Jag är sjuk. Ont o andas, ont o hosta, ont ända fram till fingertopparna....ont ont ont..Skitförkylning
I morgon hämtas det grovsoppor och jag har kämpat igenom min förkylning o släpat fram den gamla grillen o den trasiga cyckeln och symaskinen och tänkte nästan lägga mig själv också på högen på allt annat som är trasigt. De kanske kan pressa ihop mig o göra något nytta av ? 
 Det var sista dagen o titta på Monstrarna med de kupongerna vi hade, men MANNEN har varit sjuk, men vi planerade ändå att i dag ska barnen få gå å bio, men icke. MANNEN blev bara sämre o sämre så det blev en packning av sjukuhusväskan i stället. Som en familjeprojekt i denna härliga söndag liksom.
 
 
 
 Men det kunde ju varit värre.
Nu ska vi vara nöjda med det vi har och vara så där amerikanskt positiva och bara ``keep smiling`` i alla lägen..eller ja, något liknande..