SORRY KIDSEN

   MANNEN är på sjukhus och jag är sjukt nervös. Han åkte flera timmar sedan och har fortfarande inte ringt.  
Så nu har jag suttit  här o oroat mig och eftersom jag klarar inte av o bita på mina naglar(människa smakar inte speciellt gott tycker jag) har jag istället bitit på karamellerna och ätit upp den där extra kilon godis som jag köpte på Citygross i fredags för de kostade bara 29 kr kilo där och jag tänkte att det skulle räcka  flera veckor då.
 Men nu är det slut för allt ligger i min mage. Hur ska jag förklara till barnen vart deras godis tog vägen? Den där läsiga godisgubben var här o snudde alla godisar ? De kanske går på det ? Det är ju trots allt Halloween snart.
 Och nu har jag bara inte ont i halsen. Nu mår jag illa av all socker också.
Känner mig extremt klok i just nu.... 
Ilona

Hej...du vet väl att du kan ringa och höra hur det går? ring USÖ:s växel 6021000 o fråga efter avdelning eller akuten eller vart han än är..förklara bara ditt ärende.. Hoppas det löser sig! Mvh Ilona

Svar: sv. Stort tack för din omtanke Ilona. Som tyr ringde han på kvällen. Jag hade nog aldrig vågat ringa själv till sjukhuset.
Kadri

Anonym

Hej Kadri!

jag hoppas pâ allt gâr bra och framfor allt din man mâr bra.

kram

Svar: sv. Stort tack för din omtanke.
Kadri