GJORT EGNA LJUS

I dag har vi fixat egna ljus igen. Det finns någonstans här på bloggen en längre förklaring hur man gör, men jag hittade inte inlägget just nu. Vi brukar göra egna ljus minst tre -fyra gånger per år. Vi brukar inte köpa ljusmassa vi använder det som blir kvar efter ljusen. ljusvekar köper jag på pandurohobby. 
Så här blev de den här gången...



Sen har barnen dekorerat några ljus med PANDUROHOBBYS candle deco.



roos

sv: haha farsan är kickass!!! du MÅSTE se den!

LIENE

Tack så himla mycket:D

godnatt

Gun

Vad fint det blev! Jag brukade också göra så när jag var liten, av gamla ljus. Det är ju ekonomiskt och kul.

Johanna

kul med egna ljus... det gjorde vi alltid förr.

Sanna

Fint! Smart att göra det av gammalt också! :)



svar Ja hoppas du får komma med på någon kampanj snart då! :)

Malin

Vad fint...hur gör ni det?? Hittar inte inlägget...;)

Ellis

Vad grymt, nästan så man själv vill göra :)

Anki

Va mysigt ni har med ljusstöp och allt



Kram o Natti Natti

Anonym

Det verkar kul, det måste jag prova, göra egna ljus ! Ha en bra måndag !

Jenny

ja,hoppas verkligen våren kommer snart för vintern har varit så lång.

Vad roligt med ljusstöpning,jag har faktiskt provat att göra gele ljus en gång det var faktiskt kul:)

God natt.

EN MASJÄVEL

har du haft en bra helg då?

emelie

sv: hehe okej, tyckte du att de va rätt bidrag som gick vidare?

Smultron Mamman

SV: ja alltid hittar man nåt på IKEA =P

MyzaaN - Princess Pink

ja både gulligt & bra jobbat, själv kan jag inte ens göra streckgubbar i paint ;)

Thakock

Såå snygga! =)

Josefine- mamma till Olivia

Så fina ljus, kul att göra egna :)

ellinorpettersson'

Vad fina dom blev då! :)

länge sedan jag såg din blogg, hittade äntligen hit :D