SKOLKAT PÅ FÖRSTA SKOLDAGEN

 
Alltså Jessicas morgonfrisyr är bara så underbar. Tycker ni inte det?
Så idag var det första skoldagen för mig och jag skolkade. Vem skolkar på sin första skoldag liksom? Tydligen JAG.
Men skämt o sido så var det ingen idee o gå dit idag. Man skulle bara vara där en timme för att se(förmodligen lyssna också men vem gör det?) rektorn tala o hämta schemat och sen är det massa tester efteråt i matte o engelska o sånt. Men alla dessa läskiga tester gjorde jag ju redan förra hösten och schemat hämtade jag redan i fredas och rektorns tal då? Ja den kan jag nog leva utan..
Så imorse stannade jag hemma o stekte pannkakor till barnen i stället. Men imorgon så är det slut på denna skolkande för då ska jag vara i skolan redan klockan 8. Vilket ska bli så skoj..NOT. Och sen kommer jag ju vara genomplöt också för de har lovat regn och min bil(läs:cyckel) saknar tak..o väggar med för den delen..
En stycken lunginflamation till present för mig till helgen??