MER BANANER TILL MANNEN

Läste i aftonbladet att en man i England hade blivit pappa i 75 års åldern. Fantastiskt ju och mannen min klagade att han börjar snart bli för gammal för mer barn. Han har ju hela 30 år kvar tills 75 års dagen. Han kan ju hinna med många barn tills dess. Den engelska mannen hade två saker som höll honom ung han åt bananer och han jobbade som lastbilschaufför tills 71 års ålder. Mannen min är lastbilschaufför så nu är det bara bananätande han ska börja med så kan han bli Sveriges äldsta pappa si så där om 30 år. Undrar bara vem mamman kommer o bli för jag vägrar o föda barn när jag är 58. Men han kanske har en plan o byta ut mig mot någon yngre ?
SARAH

Jo!



Det kostar ca 700, typ som en nagelförlängning!

Men det bästa är att det håller så länge och att man se makad ut utan att alls maka sig. Man behöver ingen mascara alls, fast det ser ut som man har värsta bästa mascaran. Och sen att det ser så naturtroget ut, iallafall när man gör dem på bfyou.se

de liksom är så fina strån och så mjuka. Ser mycket mycket finare ut än sånna lösögonfransar som man köper för en kväll liksom.



Lägger nog upp en bild sen så kan du se =)



Kram!

yasmine modell fru och mamma

hehe jag vill också ha en till bebbe hehe man längtar redan hehe. fast jag har ju en mini bebbe som är det bästa som finns..

men man saknar magen hhehe kraaam

bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

Anonym

Tack!

rebecca

sv; tack så mycket! :) ha en fin torsdag!

sara

Tack så mycket :) Dags för lite ändring :)

Diana

Mmmm, vill du att han ska bli pappa om 30 år så får du nog räkna med att bli utbytt. Så din rubrik borde snarare vara "Inga bananer till mannen".

Snart pappa.

Bananer ör ju underbart gott med fil. :) Tack för ditt förslag till blöjor. :) hoppas dagen har varit kanon om man jämnför med våran idag

a.nniie ♥

heheh jaa jag älskar det!!:D

sött babyy <3

Ellis

Hahahaha du lär dö av krystandet! >:D

Thakock

Usch, din stackare om du måste ha barn så sent!