BILLIGA BARNKLÄDER FRÅN LA REDOUTE

 
Denna fina klänning fyndade jag på La Redoute idag för bara 20 kr o 79 öre. Billigt va? Som loppis ju.
De har just nu 30 % rea på alla varor märkta med REA(rabatten dras av i kassan från redan nedsatta priser rea kod: 422903 (endast t.o.m. söndag). Aktivera rean HÄR.
Utöver denna klänning hittade jag en hel del till Lillemannen som växer enormt snabbt just nu. Bland annat dessa två linnen som kostade bara 8 kronor och 19 öre TILLSAMMANS.
Japp lite över 4 kr styck !!!
 
 Jessica har önskat sig en ny bikini ett tag så även den hittade jag där för lite under 32 kronor.
 
 
Nu ska jag inte ge falska förhoppningar till MANNEN som nu säkert tror att jag bara köpte 3 plagg.
Nej då det blev många fler så klart. En del ska de få i julklapp så det kan jag inte visa här för vissa läskunniga är här ibland och spionerar..
 
 
Elin

Tack så mycket för tipset!:-D Fyndade en hel del! :-D