GOTT NYTT ÅR !!!!!!!

Jag är dödstrött och kommer snart o somna på soffan och ska därför önska GOTT NYTT ÅR till alla er fina människor som orkar o titta in hos mig dag efter dag. Ni är så oerhört fina och eran besök är så uppskattat.
 I dag har vi firat Tessy och haft vår lilla nyårsafton.

JAG HAR HAFT PÅ MIG STRUMPBYXORNA FAKTISKT ANDRA GÅNGER I DE SENASTE TVÅ ÅREN. BARA DET ÄR ANMÄRKNINGS VÄRT.



OCH ÄVEN SMYCKAT MIG. MANNEN MÅSTE TRO ATT JAG HADE BJUDIT ÖVER NÅGRA HUNKAR..



Inga hunkar kom det dock. Det kom bara gamla trötta Jennie med sin dotter och redan klockan nio åkte de hem. Tror jag hade övermatat de.
 Övrigt har dagen varit katastrofalt som vi brukar ha det på nyårsafton. Ska skriva mera om det  i morgon, men nu somnar jag snart för jag ser ut död och jag känner mig överdöd(fråga mig inte hur det är möjligt)

 HA DET SÅ BRA I KVÄLL NI SOM ORKAR O HÅLLA ER VAKNA OCH GOTT NYTT ÅR !!!!
Vi ses väl nästa år ?





ps
fest prissen kadri man blir iallafall inte fyllesjuk. gott nytt år på er nu ska jag se om det går att skaka liv i partypinglan

mannen
Anki

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR



Bamsekramar

LIENE

GOTT NYTT ÅR! och sov så gott:)

Janne

Tråkigt att nyårsafton varit en katastrof men nu är det ett helt nytt decennium så tänk inte på det längre. Jag menar, allt som inte har hänt idag hände ju förra året och då är det inte mycket att bry sig om ifall det inte är en bra händelse. Då ska man komma ihåg det en lång tid framåt.



Vad vacker du är!



Gott Nytt År önskar jag både dig och mannen!



LIENE

sv: ja första skärpet var helt klart bäst:)

Petter-Nicklas

Så lätt blir du inte av med mig, självklart ses vi i år också. Bara det faktum att jag skriver just nu bevisar detta.



Gott nytt år!

ssssSTOCKLYN

jag var ute, frös ihjäl, fick öroninflammation och drack öl. idag ångrar jag att jag gick ut. heheee.

thakock

Usch ja, vad snabbt man blir trött! =P



Hoppas du hade jätte trevligt!

annsan_s

God fortsättning på 2010!



Kram

Josefine- mamma till Olivia

Så fin du var på nyår :)

till Janne

sv. du har helt rätt sätt o tänka. Tackar.

GOTT NYTT ÅR till dig med.Och tänk att julen är här igen bara om 11 månader(+ några dagar)

Ellis

MEN VA? såg du ej fyrvekerierna? Tråkmoms!



Vacker är du Kadri!!!

zrhukxzelv

comsumjwfujwjmmbwjmmflvmmb, qhcsjsjcce , [url=http://www.uthhddmdsn.com]zhfdzrsbls[/url], http://www.ywnmsfhrzi.com qhcsjsjcce