SOMMARLÅVETS FORTSÄTTNING

Vi har det så himla bra så ni behöver inte oroa för oss inte.
Vi njuter av ledigheten från morgon till kväll...
 
 
Och mellan allt mys så målar vi hus till shabby chic..eller ja, vi målar den vit fast vi lyrade Carmen Ly att huset ska bli shabby chic..det var roligt det....
 
 
Och när vi inte målar hus så pysslar vi. Den lilla djävulen i mig har vaknat och jag tvingar MANNEN skruva ner och i sär allt möjligt. Nu ska det byggas o renoveras säger jag o terroriserar honom på hans semester..
 
 
Och när vi blir varma så svalkar vi oss ner i den nya poolen MANNEN köpte härom dagen..
 
 
 
Och handlat har vi också gjort. Flera gånger faktiskt.
Och fyndat har vi också gjort. Det är ju sommarrea överalt.
 
 
Och jag har börjat Zumba och när man Zumbar i sjöparken blir ens skor så här fina...
 
 
Och MANNEN, han har tagit upp matlagningen och lagar mat då o då..det blir oftast pizza till de andra  o sallad för mig för jag gillar ju inte pizza. Men det gör inget att MANNEN äter pizza. Han går ju på Zumba nu. 2 gånger i veckan faktisk. Han har till o med fått sin egen plats nu på trappen var han sitter o skrattar åt mig när jag hoppar upp o ner på grusplanet och försöker härma tränaren..det går så där bra..eller inte alls..
 
 
Och i går åkte MANNEN o Carmen Ly på en pappa-dotter resa som de brukar ta varje sommar. Den här gången blev det Skara sommarland och några andra besök under resans gång. Sen soven de borta o kommer hem i dag...
 
 
Men nu ska jag sova för i morgon är det lördag och det betyder ju bara ett endaste sak...LOPPIS 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
knodden.blogg.se

Vad trevligt att dom åker iväg så :)

Zumba är skoj! Har det på datan istället :)