12:E AUGUSTI-HALVBLIND GORILLA

God morgon. Hälsningar från en halvblind kvinna. Ja o varför halvblind ? Rakar man bort bara hälften då måste man vara halvblind.
 Passade på o duscha i morse när barnen sov. Så klart passar man då o raka sig. Den eviga rakandet. Vem kom på det ?
 Då stod jag i duschen o jagade mina hår på kroppen med rakhyvelnsom det skulle vara något kriminelt.  Men när jag hade kommit till bena hörde jag att Tessy har vaknat o pep i sin säng. Då vill man ju skynda sig.
 Senare när jag  åt frukost märker jag att jag har missat i ett ställe. Så typiskt mig tänkte jag, men då ser jag att jag har missat i en till ställe och en till och en till.....Till slut kom jag fram att jag har faktist missat fler ställen än jag har rakat . 
Men , men man får väl börja om igen... Får försöka fixa det så snart jag kan. Så länge går jag ront o har tvångstankar över håret på bena .  Vilken tyr att man inte är kändis, det skulle paparazin märka direkt och då skulle det vara pinsamt. Men vad är jag ? Gift 3,5 barns mor. Barnen bryr sig inte om jag ser ut som en gorilla. Och mannen min  ? Ja så länge han har sin speedway, ostbollar och soffan spelar väl mina ben ingen roll. Jag har tyr jag.....