27:E AUGUSTI MORGONEN

God morgon till er.  I går somnade jag vid två tiden och Tessy vaknade redan fem. Behöver jag säga att jag är trött ? TRÖTT; TRÖTT ; TRÖTT..............
 Jessica somnade sittande på soffan i går. Såg faktist jätte roligt ut.



I morse hade jag o mannen en allvarlig telefonsamtal.

JAG: Nu har du gjort det igen.
MANNEN: Vad ?
JAG: Hur ka du ?
MANNEN: VAD har jag gjort ?
JAG: Det är invigning av Marieberg köpcenter och du är inte hemma. Hur ska det gå nu då ?
MANNEN: Ja då är livet slut. Inget mer o göra.
JAG: ÄNTLIGEN förstår du.
Anonym

Ja det är vi också, verkligen.. har dom bästa vännerna i världen :)

Josefine- mamma till Olivia

Hej tjejen, hoppas allt är bra med dig och familjen. Själv har man haft fullt upp men försöker hinna med lite datatid också imellanåt :)

Svar: tack så mycket, ja amningen går det bra med nu, äntligen :)



Söt som somnar sittandes :)