31:A AUGUSTI / SMISK SKA DU FÅ

God morgon till er. Ni behöver inte smiska upp mig. Jag gör det åt er. Vilken latmask jag har blivit. I går han jag inte blogga så mycket. Efter jag hade satt fast 140 maskrosor på lampan somnade jag på soffan. Så mycket för bloggandet ...
 Jag har låvat o förbättra mig och ska nu visa upp lite bilder från i går.
 I går var vi på loppis i Hällabrottet. Vad många säljare och billigt  det var. Dagens bästa fynd blev en gammal barnstol för 5 kr. Mannen fick åka o hämta ut mera pengar. Tror ni att han blev glad ?
Jag fick senare muta honom med det här..



Han blev ju så klart misstänksam och frågade vad jag var efter. Det får han vänta o se... HAHAHA.

Efter loppiset fick vi åka hem för att lossa alla fynd och sen åkte vi vidare till IKEA . 

TOKARNA PÅ IKEA


MEN MANNEN VAD GÖR DU ?











Det blev lite inhandlat. Vi har handlat så mycket saker på sisa veckan. Jag få väl ta semester och visa upp allt till er.
Vi åt mat på IKEA. Inte konstigt att kamprad känar pengar. Restoarangen var full med kunder.
Minns ni hur jag klagade på IKEA förra gången. Nu har de satt upp skylten att sallad, smör och hårt bröd kostar 5 kr. OBS att mjukbröd får du betala ännu mera och att det ingår bara 1 smör o 1 bröd i de 5 kronorna stog  inte på skylten. Och det med gratis barnmat visste de fortfarande inget om. JISSES vad jag klagar igen.

Hela kvällen gick åt lamp byggandet. Lampan heter maskros och den ska byggas ihop med massa plast bågar och sen sättas fast 140 maskrosor. Det tog ca 2 timmar o fixa allt. Men fint blev det.
När mannen o jag jobbade för fullt med ``lamp helvetet `` som mannen sa fick vi modevisning av Jessyca.





(tröjan har text: DANGEROUS SMILE. köpt på LIDL )

Resten av kvällen och natten kollade jag på film i insidan av ögonlocken.

Sov faktist väldigt gott. Är nu utvilad o pigg och Carmen Ly har åkt till skolan. I dag ska vi fira o äta gott.

 
thakock

sv:haha, jo jag hatar fisk i dom flesta formerna. Men mina gästar tycker om det när jag är på jobbet. =)



Var den så jobbig den lampan? Jag som funderat på o köpa en sån på ikea... =/

Mindy

Godmorgon..Ha en skön måndag.kram