ÄLSKLING, DU ÄR VÄRDELÖS SOM..

MANNEN OCH JAG I SÄNGEN NÅGRA KVÄLLAR SEDAN.

MANNEN panikslaget: Älskling !! Klia mig på ryggen. Nuuuu....
JAG suckar och kliar honom på ryggen.
MANNEN: Jag sa KLIA inte SMEKA.
JAG kliar då ännu hårdare.
MANNEN: Upp..ner..vänster,,,höger...
JAG lite små irriterat: Men vart ska jag klia då ?
MANNEN suckar:. Nej, det är bra.. Vet du vad ?
JAG: Vad ?
MANNEN: Du är världelös som rygg kliare.
JAG: Vad bra att jag inte valde det till urket då.
MANNEN: Vet du vad ?
JAG: Vad ?
MANNEN:Men jag älskar dig ändå.
JAG: Vilken tyr jag har då 

Och då pussas vi och lever lyckliga i alla våra dagar....
d e n i s e

tyvär så gör jag de, något stämmer alltid in på mig. de är sjukt läskigt. på ett eller annat vis, alltid!

Sosso

hahaha va gulliga ni är

Cajsa

ja, det ska bli riktigt kul! ^^

emma

hon klarade det:)

thakock

Min sambo har gett upp. Han ska anställa en ryggkliare istället =P