BANTA MED MAXHAMBURGARE

I går när vi var på MAX såg jag den här reklamen.



Eftersom jag är som jag är måste jag ju kålla upp sånt. Vad jag engagerar mig i onödiga saker.

 Ja enligt info på www.max.se  har killen ätit hamburgare i 90 dagar 2 gånger om dagen och gått ner 30 kg. HELA 30 KG på 3 MÅNADER !!!! Ja när man läser vad han har ätit då kommer det ju fram att han har ätit 2 delifresh hamburgare och lite morötter varje dag.  Men vad de kanske inte sriver på denna affish är att han har ju börjat träna också. Inte konstigt då kanske att man går ner i vikt. Inte vet jag. Låter lite som lyreri faktist. Om en hamburgare innehåller 450 kcal och han åt 2 om dagen + lite morötter o mineralvatten  + tränade.  ca 1000 kcal om dagen(en man ska äta 2500) och träning. Skulle väl vara konstigt om man går upp i vikt. 
 Men ni får väl bestämma själv. www.minimizeyou.se   heter sidan och de söker efter 5 testpersonen till hösten. 
 Så vad väntar du på ? Börja äta morötter o hamburgare och om 90 dagar har du tappat 30 kg. Låter alldeles för bra o bli sant.. Eller hur ?
Anna

Hm..låter lite strange!



Ja visst var den stor! Å fin när den var rosa! =)

kram

Elin - Ett hus till oss

Wow, kan det fungera :) Ja man måste nog träna lite också.



Ha en fin kväll!

Sara

Sv: hehe ne=)

Tack så mye=) Gillar o ta foto=)

Camilla

Ja :P Men jag har bestämmt mig för Mode och styling =)

thakock

sv: ja, som man säger tillsina grannar!

nej, kungligheter blir det inga dom håller ju på med bröllopsplaner!

evelina

Sv: visst är hon:D

Hur står de till med er då?

Ida

ja, :-) men det är alltid kul att läsa horoskop och se om dom stämmer eller inte :-)

thakock

sv: hehe nej. Men du sa att du skulle få kungligt besök o hela sveriges kunga familj håller ju på med bröllop. Mena på dom har nog inte tid. Så det är nog något annat oväntat besök du ska få =P



Nej, nedräkningen är då något annat... =D Men det är minst lika spännande för mej! =)