DET ENDA JAG VILLE VAR O DAMMSUGA

När jag kom in i köket för att laga lite lunch klev jag in i en sandberg... Jessica har vist lekt med sand i köket. Dammsuga upp är ju ingen stor projekt om man bor någon annanstans. Bor du i vårat hus kan det gå så här...
Föst tänkte jag ta den lilla handdammsugaren. Gick o hämtade den och började dammsuga..prprpr.. och den hade inte blivit laddad tydligen fast den stog på laddaren. Men det skulle ha hjälpt  o sätta i elkontakten.
Nästa försök siwelsweeper. Den fungerade inte för hela baterit var borta. Och var är den då ?
Borsta gålvet ? Om man skulle bara hitta en borste.. Vart såg jag den senast ??
Som sista utväg fick jag ta den stora dammsugaren från vardagsrummet och dammsuga upp efter Jessica.
 Då kunde man äntligen börja steka kött, men vart är svartpeppar ? Själva pepparburken var tum och pepparkvarnen hade inga baterier i.. morr.. ja det får bli med kycklingkrydda då. Grisen blir väl inte arg håppas jag.. 



Det här är en dammsugare barnet sitter på som på småbilar. Barnet har roligt och du får ett rent golv.Dammsugaren kommer från yancodesign.

thakock

sv: ja, jag frågade och hon sa samma. Det kan bli direkt men det kan ta 6 månader också. Så man fick vänta o se typ. =)

Då blev din läkare förvånad då ja... =)



Söt dammsugare!

thakock

sv: hehe, ja visst är det synd om mattan? Den såg så hemsk ut... =D



Hur många barn vill du ha då?

thakock

Haha, okej . Det verka ju rimligt ;)

Rozi

Man kan bli smygfjortis även om man är gammal... kan klä sig och beté sig som det... så tipset är för alla... men är man äldre så är det som du säger ingen risk eller hur? haha..jag är också äldre så...

Söt blogg förresten :)

Kram

thakock

sv: haha ja jo.

Jo, ålderskillnad tycker jag me är ganska viktig. Men då får ni ju snart göra en till juh ;)

thakock

sv: bättre hälsa? Har jag missat något nu..? =)

Lairama

Vilken läcker dammsugare.... vill ha!!!