EN GAMMAL MAN

JAG SKRIKER: SOVER TESSY !

MANNEN: Varför skriker du ?
JAG: Du har TVn så högt.
MANNEN: Jag börjar väl bli gammal
JAG:Börjar bli?

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, jasså är det därför gubben min har så högt ljud jämnt på tv:en ^^



Ja om man vill ha djur som inte tar så mycket tid så är ju leopardgeckos ett bra alternativ. Nackdelen med dom är ju att de ska ha levande föda i form av syrsor som de flesta kanske inte uppskattar :)

attis

Det var bra skrivet. Vattnet ger sån ro. Det är helt underbart att bara titta och njuta. Natti,natti och suss gott.

Kramen

Förvirrade Morsan

sv; ja, det blir nog bättre sen när man börjar jobba ordentligt och får in lite mer pengar, lite lättare att unna sig själv lite saker... Jag var inne i den affären för ett tag sen, men jag tyckte det var rätt billigt (jämfört med många andra ställen)... Man får titta på rätt saker bara ;)



jag vet inte varför man alltid hackar på mammor... avundsjuka eller för att alla har åsikter? konstigt det där...

siri

haha. fin blogg :)

Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Godnatt på dig! =)

Anonym

sv: Så bra :) vad ska du hitta på i helgen då ?