FILMEN:MÄN SOM HATAR KVINNOR

I går kollade vi på Stieg Larssons MÄN SOM HATAR KVINNOR.



Vad ska man säga om filmen ? Det finns inget annat o säga att den är HELT FANTASTISKT.
En film som man måste se helt enkelt.
Jag har inte läst böckerna, men mannen har tjatat länge om Stieg Larssons böcker och hur bra de är.
Den som vill se den i dag får åka till ICA för det är bara de som får sälja filmen just  nu.På ICA MAXI kostar det 159 kr
I morgon kan man köpa filmen överalt. Billigast jag har hittat är ELGIGANTEN för 99 kr.
Mannen kunde inte vänta tills onsdag så vi köpte filmen redan i går och som sagt vi har redan tittat på den 2 gånger.
Har någon sett den ?

Emma

jag tycker min navel går mer och mer utåt för varje vecka som kommer. Får hoppas den stannar där dne är nu:P



Jo, jag har ju inte mått så bra sen i söndags. Idag har blitt dålig i magen med.. men får hoppas att jag är helt frisk till imorrn. Jag höll ju på att svimma igår på ikea, så fick rusa till cafeterian och sätta mig ner för att äta och dricka 7 glas vatten.. Jag är den typen som i vanliga fall HATAR vatten, så när jag dricker 7 glasd utan att klökas så mår jag ej bra.



Vad har n hittat på i helgen?



Tarja

Jag har läst böckerna och kollat på filmen. Och när du kollar på filmen så är det som om att du läser boken, de har verkligen fått med allt!