KOMMENTAR PROBLEM

Har nu hört från många håll att det inte går o kommentera blogg.ses  bloggar just nu. Så om era kommentarer inte kommer fram beror det nog på det. Men jag bloggar som vanligt och tråkar ut er med mina blogginlägg. Du kan också följa mig via bloglovin.se om du tycker min blogg är läsvärt. Det är bara o klicka på FÖLJ BLOGGEN  .
TACK på förhand o helsa Elsa... hahaha
Sömnprist har gjort en liten hål i hjärnan.  Eller är det TELETUBBIES ?

teddy

ush jag har också problem med detta just nu. Jätte jobbigt ju. Hoppas de fixar i ordning detta snarast Störande.

Snart helg.

Något mysigt på g?

Rebecca

Svar: Jaa, skönt att bara vara :)

ester

jag är med! =)

Johanna

Okej?

Ja de sa att då vår Mina sover nån 10minutare då coh då, kanske 3 gånger per dygn, sen sover hon ungefär 2 timmar natt sömn och sen 1 timmas vila.

Och det är inte okej!

Speciellt inte när barnet visar att det mår dåligt.

Mår erat barn okej av att sova så så är det väl inget problem?



Hoppas allt är bra.